Monday, October 4, 2010

err aku nak buat itu,eh aku kena buat ini la,tapi nak buat yang mane satu dulu ?

hari ni merupakan hari kesepuluh dalam bulan oktober,waktu ni agak semua la yang ade kat uitm lendu ni,dari relax jadi huru hara,mane nak buat assignment,mane nak buat presentation,nak study tuk final,aiyo mau pecah kepala dibuatnye,Alhamdulillah,aku dak ROTU,x byk benda nak kena settle,ape yang aku kena buat,hanyalah,daftar kos (yang peliknyer,apsal awal sangat?),

Alhamdulillah x jadi pape di hari pertama,,,,,
semalam aku turun la buat kali pertama,dalam hidup aku,main rugbi,Alhamdulillah aku ok jer,kire hari ni second day la aku main,tapi yang x best nyer,bile malam je,aku kol parents aku,nak cakap la yang aku xder pape yang terjadi,ayah aku cam bese la,cool je,aku nak main sukan ape yang aku nak,tapi umi aku la,tetibe die x nak cakap ngan aku,xper la,naluri seorang ibu,umi yang melahirkan aku,mestila die yang rase sakit,ayah aku x rase,tapi umi aku yang rase,tapi nak buat camne,aku memang nak sangat main sukan ni,coz aku x penah cube main benda ni,time skola teknik dulu,nak main tapi cam bese la,umi aku mesti cross nyer,tapi kali ni aku x kire,aku nak jugak cube main sukan ni,sakit kena tackle ke,itu ke ini ke,aku x kisah,coz benda kalau dah suke n minat,mesti xder hal kan,so XDER HAL LA,LAYAN jer,hahaha,ayat biasa aku tuk menghilangkan tekanan or mental,coz kat palapes ni,aku memang slalu diajar agar mental kuat,kire memang xder la dalam kamus hidup aku "mental koyak", ke ape ke,xder hal la,inshALLAh ok jer,


No comments:

Post a Comment