Wednesday, October 6, 2010

NO MORE CSL N CHINA PHONE IN MY FAMILY

hari ni aku rase macam nak mampus kluar masuk kampus semata-mata nak beli charger phone,sekali charger phone rosak,adalah 1 perkara yang annoying bagi aku,cube bayangkan,dah la charger csl ni x universal,n x banyak fon yang gune,so,bile perkara ini berlaku,argh susahnye camne ni?
dah 4 hari kot,aku x on fon,susah la wei,benda ni bukan sahaja terjadi kepada aku,tetapi ayah aku pun terlibat gak,last2 die dah malas,ape lagi fon baru la,sekali die beli nokia E-series la pulak,UMI aku pun ape lagi buat Hot call la kat aku,

dialognyer lebih kurang begini:

umi: halo,Along ade bau sesuatu x?
aku: bau ape umi  ?(padahal baru balik training rugbi,busuknyer jgn tanyer la),along xder bau ape2 pun,kenapa ?
umi: ni ha,ayah ko baru beli fon baru,nokia E-series(dengan nada yg sengaja mengHotkan aku)emm wanginyer,
aku: walawey!!!!,E-series tu,(patut la,semacam jer semangat umi aku kol)

sekarang ni,ayah aku ngah happy la ngan fon baru die,

finally, the result is.....

aku dah taubat nak pakai fon CSL n CHINA,

biar la mahal,asalkan x menyusahkan aku di waktu emergency sudah la,

soon this phone will be in my pocket,muahahaha,just wait n see la

No comments:

Post a Comment