Sunday, October 24, 2010

Alhamdulillah,akhirnya selesai operation adik aku.....

adik aku bakal memperolehi,processor i5,the latest version,
inshAllah lagi sebulan hearing device akan dipasang kat plat yg ditanam kat kepala adik aku tu,


adik aku skunk ni dlm process recovery from the operation,kena slalu jaga la die nyer tempat pembedahan tu,yg paling bestnyer,inshAllah,pendengaran adik aku ni akan jadi normal seperti kanak2 lain(ade ke patut,aku panggil die kanak2,next year dah f.1), or maybe pendengaran die lebih baik drpd member die,mane la tau,kuasa Allah, so aku harap kpd sesapa yg membaca post aku ni,korunk doakan la kesejahteraan adik aku ni,agar die berupaya tuk mendengar seperti org lain,kadang aku kesian tgk adik aku ni,nak dgr mp3 belah kiri je,coz belah kanan ade cuping je since die lahir, xper la ALANG,lepas ni inshAllah ko boleh dgr ngan normal or lebih normal dari ALONG or sesape je la,coz lau x silap ALONG,ko dapat device yg agak latest,(ALONG teka jer,heheh), 

So, kepada adikku, ALONG,kuatkan semangat ko,(walaupun ko slalu kena buli ngan ALONG,tapi ALONG sayang sangat kat ko), kejar la cita2 ko nak jadi pereka cipta, ko cipta la ape yg patut,asalkan ko bahagia, n  ko success la ngan rekaan ko,lau ko berjaya,ALONG tumpang Gelak n senyum je,hehehe

ok itu je la,post aku mlm ni,dak Sepet mau buat revision,coz nak final exam,bubye Assalamualaikum

1 comment:

  1. InsyaAllah, mudah2n adik cepat sembuh yew... tiada apa yg mustahil dlm hidup ini dengan adanyew izin Allah...

    ReplyDelete