Sunday, October 3, 2010

sibuk dan sibuk

semalam dengan rasminyer berakhirla aku nyer training ROTU,ok la,lepas ni x payah pikir pasal ROTU buat sementara waktu(padahal nanti lepas final exam,cuti 2 minggu,aku kena pegi annual camp tuk palapes),ok la tu,xder aku menghabiskan bogheh kek umah yo,bgun tido,bgun tido,sampai la bukak sem baru,ish xkan la aku nak buat macam  tu,hehehehe,memang x la kan

KAD METRIK,punyer pasal.......
hari ni kalau boleh aku nak settlekan pengantian kad METRIK aku yg dah lame tertunggak since dari last week puasa sampai la hari ni,urgh leceh betul la,dah la kena tunggu diorang nak bukak office tu 1 hal,n then,tunggu punyer tunggu,last2 x bukak argh WTF ? yang x bestnyer,asal aku masuk je kat kampus ni,pak cik tu tgk aku lain macam je,ingat aku ni pengdatang haram ke? memang x la kan,so,untuk memadamkan pandangan pakcik jaga yg agak annoying tu,aku memang kena settlekan kad metrik tu hari ni jugak,inshALLAH

percubaan pertama,
inshAllah,petang ni aku nak cube la mengénter'kan diri aku tuk main ragbi,sejak sekolah teknik lagi aku dah sangap nak main,tapi apakan daya cita2 ku dihalang oleh orang tua,tetapi kali ni,masih sama lagi,my parents 4 da second time still forbide me to play this sport,but i dont care what ever will happen,coz if we dont try we dont know what's gonna happen right,so just try n feel it,(b4 we play,say bismillah first,so we can get pleasure from the Almighty)

persediaan FINAL,,
baru aku ingat yang library kat uitm ni ade buat archive tuk last SEM punyer exam paper,kire kertas tu agak fresh lagi la,walaupun paper tu dah x "virgin" lagi,(oops ayat),kire ok la tu,coz lecture pun kadang gune jugak question dari sem lepas,senang cite paper SEM lepas masih lagi berguna la.

ok la setakat ni,jela entri aku tuk time ni,

No comments:

Post a Comment