Saturday, January 29, 2011

Entri yg pertama utk tahun ini,

Yah!!, dah dekat sebulan masuk tahun baru, tapi aku masih x update latest Posts, kengkadang ade terdengar gak suara halus berbisik "apek, biler nak update posts, asyik bace post org je, ko pulak biler",
Ok, tahun baru, semangat Baru, Post pun baru, dan disertai dgn sedikit editing di bahagian templates, heish ape aku merepek jauh2 ni, ok2 back to the story......

Cerita Pertama

Semester yg lepas adalah 1 permulaan yg x baik utk aku, kerana utk First Exam kat UITM ni, aku cume dapat 2 pointer je, dan apabila melihat keputusan, ohh sedihnyer, tapi nak buat ape sedih, kalau sedih ape aku dapat, so aku amik result aku ni sebagai 1 langkah positif, iaitu aku x nak lagi ulang kesilapan yg dah berlaku, aku mahu KEHADAPAN, Yeah!!!, aku boleh, antara perkara yg aku buat, 1) tampal result kat locker(so, biler bukak loker di pagi hari, sewaktu baru bgun tido, aku dah nampak target  nyer), 2) Susun result elok2,

heheh, benda ni mmg berkesan,

No comments:

Post a Comment