Sunday, January 30, 2011

Teruja aku dibuatnya,



Hari ini walaupun Hujan, tapi gagahkan jugak pergi ke Karnival Karangkraf, antara event yg aku x kan lepas(padahal dah sampai shah alam baru tau), ade 2 sebab kenapa aku pergi karnival ni,

1) nak rembat majalah diorang yg kebanyakkanye sedang 'panas' dan belum kluar di pasaran dgn harga yg jauh lebey murah di pasaran plus kalau beli produk diorang mesti ade souvenir BAEK PUNYER!!!,

2)dapatkan info pasal company ni secara Unofficial, yg paling best, dapat lepak ofis diorang skali, teruja dibuatnyer (masuk jer ofis diorang, aku ternganga, tapi xder lalat yg masuk), KAU ADA?

Souvenir yg diberi sprt: 1drop perfume, T-Shirt modenas
antara Mags yg sempat aku rembat

1 comment:

  1. sial kau.

    bukan mags je yg kau rembat.

    tajuk aku pun kau rembat.


    ><,

    ReplyDelete