Saturday, January 29, 2011

Oh Indahnya mimpi ini

1) mule2 berus gigi, 2) 'buang' ape yg patut, 3) semayang isyak dulu,(tetibe 'pergi' tanpa selesaikan 5 waktu,kan susah), 4) Ape lagi selam la, 

4 perkara di atas adalah perkara yg slalu aku lakukan apabila masuknye waktu aku beradu, dan mimpi indah berlaku selepas beberapa jam aku tido, ok jom selami mimpi indahku , 

ok, aku sedang bersama dgn Deck yg agak laju luncurannye dan bersedia utk melakukan Ollie, aku hampir berjaya utk mendarat sesudah selesai Ollie, tetiba sekilas perhatianku terpana pada  seorang awek skateboard sedang lincah bersama Decknyer, WOW!!!, cool giler awek tu(daku berbisik), terasa badanku mcm baru dilanggar Trelar, YAH!!, aku tergolek kerana pendaratan yg tidak kemas, serious x rase sakit, kerana awek tu dah jadi penawar, dan ape lagi, aku diketawakan oleh member2 ku, 

argh!!!, pergi Mendiang la korang, yg penting aku nak kenal ngan awek tu, so, apelagi aku pun pegi la jumpe awek tu, coz die pun kelihatan penat dan sdg berehat, 

Moment ni yg paling best.....

Aku: hai, dah lama main skate kat sini?
Dia: err xder la baru nak menjinakkan dgn benda alah ni(main skate la), heheh, You dah lame ke main Papan ni?
Aku: ader la lebih kurang 5 bulan mcm tu, err Btw saye Luqman but my Friends always call me Apek, what about you?
Dia: my name is Alyna, err sorry la tadi I gelakkan You coz tadi You tergolekkan, heheh mcm nangka busuk la biler I nampak you, hihihih
Aku: hahah, yeke, malunyer,(berbisik di hati, Masuk-Air jugak minah ni), xper la, kalau main skate ni kalau x terjatuh, tergolek, luka sana sini, mmg x sah la kan, err Can I have your Phone number?(aku memberanikan diri).
Dia: yah sure, why not, tapi pliss jgn jual kat org lain tau, ok,
Aku: xder hal la, your number is save with me, hiihhihi, and BTW, thanks ea for giving me your number, 
Dia: err awalnye you nak gerak ? 
Aku: sorry la, coz I ada assignment ckit la nak kena hantar besok, plus my class is on 0830, and that thing kena hantar besok jugak la, nanti kite text ea, k bye

lepas aja situasi bersama Alyna, aku selalu terbayang chinese look die, sampai la aku tertido..., dan tetiba aku dikejutkan utk bgun ke kelas pada pagi itu, dan hari itu aku masih lagi terbayang wajah Alyna, bagi aku die tu cool dan Masuk-Air, aku mmg suke ngan Gurl yg ade Pe'el mcm tu, hihihhi, 

lepas ni kalau lagi sekali 'Alyna' datang dlm sleep dreaming aku, serious aku main balik skateboard n inline skating or kasut roda,  
 hehe, mesti punyer

No comments:

Post a Comment